Premi "MILLOR SERVEI AL CLIENT 2012"

Ens complau comunicar-los que en la seva primera edició, el premi al “MILLOR SERVEI AL CLIENT 2012” atorgat a la Conferència Anual Europea de SELF-STORAGE, celebrada el passat mes de setembre a Budapest, ha recaigut en CITY SELF-STORAGE EUROPA.

El premi, concedit a aquelles companyies europees que demostren una excel·lència en el seu servei al client ratifica CITY SELF-STORAGE com a empresa líder en la satisfacció del client i les enquestes realitzades als usuaris de la companyia avalen el guardó atorgat.

Tal com assenyala el COO de l’empresa, Niels Meibon-Larsen, “CITY SELF-STORAGE se sent orgullós i honorat amb el premi. Certament, el reconeixement és per a tots aquells que formen part d’equip i que, individualment, s’esforcen diàriament per marcar una diferència de qualitat tractant al client de forma personalitzada, agradable, propera i en què el somriure sempre està garantida. “

A més, Meibon-Larsen afegeix que “En una indústria en la qual el producte principal és el traster en si, CITY s’enorgulleix d’haver pogut afegir un” plus “en el seu servei al client que és igualment valorat pels usuaris i guardonat pel sector. Creiem que enfocar en el client, amb la inestimable ajuda dels nostres treballadors és una de les raons principals que, un any més, consolidem el nostre creixement en ocupació i ingressos. “

Finalment, i ja per acabar Meibon-Larsen reflexiona sobre la necessitat de continuar en aquesta línia. Entenem que guanyar aquest premi és una responsabilitat i sabem que amb el nostre equip, dia rere dia, seguirem desenvolupant un bon producte en el qual les expectatives dels nostres clients sempre es vegin superades amb aquest plus al nostre servei al client, una de les nostres prioritats com empresa. “